GGiB.IV.272.9.2024 Cisna, dnia 28.10.2024 r.
Zapytanie cenowe
na zadanie pn. „Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Cisna wraz ze sporządzeniem opracowania ekofizjograficznego dla obszaru całej gminy”
Zamawiający:
Gmina Cisna
38-607 Cisna 49
tel: 13 468 64 38, NIP: 688 12 44 690
e-mail: sekretariat@gminacisna.pl
Zamówienie zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2024 poz.1320) nie podlega przepisom ustawy. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Zarządzeniem Wójta Gminy Cisna Nr 251/2023 z dnia 27.03.2023 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł
Gmina Cisna zaprasza do złożenia oferty na realizację zamówienia na zadanie pn.:„Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Cisna wraz ze sporządzeniem opracowania ekofizjograficznego dla obszaru całej gminy”.
Przedmiot zamówienia:
- Nazwa zadania: Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Cisna wraz ze sporządzeniem opracowania ekofizjograficznego dla obszaru całej gminy.
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Podstawą przystąpienia do opracowania planu ogólnego gminy jest uchwała Rady Gminy Cisna z dnia 07 sierpnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Planu Ogólnego Gminy Cisna.
- W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia:
- opracowania ekofizjograficznego dla całego obszaru gminy Cisna, o którym mowa w art. 72 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska, w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej,
- projektu Planu Ogólnego Gminy Cisna w granicach administracyjnych gminy Cisna, o powierzchni 28 726 ha, z wyłączeniem terenów zamkniętych innych niż ustalane przez ministra właściwego do spraw transportu. W skład opracowania wejdą: projekt planu z pełną dokumentacją prac planistycznych (tekst, zawierający wszystkie elementy, o których mowa w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zwanej dalej „ustawą pzp" i przepisach wykonawczych oraz rysunek planu ogólnego w skali 1:10000, opracowany w formie papierowej oraz wersji cyfrowej – w postaci danych cyfrowych, w tym w szczególności w formie cyfrowych danych Gis - wektorowych oraz rastrowych, dostosowanej do systemu informacji przestrzennej Zamawiającego),
- inwentaryzację terenu, uwzględniającej w szczególności: stan użytkowania, zagospodarowania i zainwestowania terenu gminy oraz stan infrastruktury technicznej i komunikacyjnej a także strukturę własnościową wraz z niezbędną dokumentacją fotograficzną - w formie papierowej i w wersji cyfrowej,
- prognozę oddziaływania na środowisko (przez osobę posiadającą uprawnienia do jej sporządzenia) - teksty wraz z załącznikami graficznymi, w formie papierowej oraz w wersji cyfrowej.
3) Zakres prac planistycznych obejmować będzie:
- przygotowanie wzoru ogłoszenia o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego oraz zawiadomienia do instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania projektu planu ogólnego;
- wykonanie prac wstępnych (przygotowawczych):
- inwentaryzacja urbanistyczna,
- ocena stanu istniejącego zagospodarowania przestrzennego,
- sporządzenie opracowania ekofizjograficznego.
- opracowanie danych przestrzennych do Planu ogólnego zgodnie z art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- analizy wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia,
- opracowanie projektu planu ogólnego, w tym określenie stref planistycznych, gminnych standardów urbanistycznych, obszarów uzupełnienia zabudowy, obszarów zabudowy śródmiejskiej, wraz z przygotowaniem uzasadnienia do planu ogólnego,
- przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu ogólnego
- przygotowanie projektów dokumentów w celu wystąpienia o opinie i dokonania stosownych uzgodnień; rozpatrzenie opinii i uzgodnień,
- prezentacja projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej,
- wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień.
- udział osobisty w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, przygotowanie stosownych ogłoszeń o konsultacjach, wzoru formularza do zbierania uwag, przeprowadzenie spotkania otwartego z prezentacją projektu planu, w razie potrzeb spaceru badawczego, itp., udzielania informacji osobom zainteresowanym w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu, rozpatrzenie uwag, sporządzenie raportu podsumowującego przebieg konsultacji;
- wprowadzenia zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych podczas konsultacji społecznych,
- przygotowanie uchwały w sprawie planu ogólnego,
- prezentacja uchwały podczas obrad komisji oraz na sesji Rady Gminy (udział osobisty),
- przygotowanie uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu planu, sporządzone na podstawie odpowiednio art. 42 ust. 2 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
- sporządzenia wszystkich niezbędnych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania przedmiotu zamówienia, korespondencji do wysłania, a także zdobędzie swoim staraniem i kosztem wszelkie opracowania i dokumenty niezbędne do wykonania zamówienia, a niebędące w posiadaniu Zamawiającego.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy, będący załącznikiem nr 5 do zapytania cenowego.
- Umowa może zostać zmodyfikowana w zakresie niezbędnym do jej dostosowania do złożonej oferty oraz w zakresie logicznie wynikających z oferty zmian i ich spójności z treścią i kształtem zobowiązań umowy. Ewentualne zmiany zostaną ustalone drogą porozumienia pomiędzy stronami.
- Dokumentacja winna być wykonana zgodnie z warunkami i obowiązującymi przepisami. Wszystkie elementy dokumentacji muszą być uzgodnione z Zamawiającym.
- Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi, w tym przede wszystkim treścią:
- ustawy z dnia 27 marca 2003 r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm), a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy;
- rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie sposobu przygotowania projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r., poz. 2758);
- rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. Nr 155 poz. 1298);
- ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (j.t. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 z późn. zm.);
- ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2024 r. poz. 54),
- rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 26 października 2020r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2020 r. poz. 1916);
- z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy oraz aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego. Wynikiem zrealizowanego przedmiotu zamówienia będzie uchwalony plan ogólny zatwierdzony i opublikowany przez Wojewodę Podkarpackiego wraz z załącznikami graficznymi, danymi przestrzennymi oraz niezbędną dokumentacją.
- Istotne informacje dotyczące zamówienia:
- dla obszaru opracowania projektu planu ogólnego obowiązuje Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Cisna z 2001 r. oraz miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego dostępne na stronie Urzędu Gminy Cisna www.gminacisna.pl w zakładce mapa gminy https://cisna.e-mapa.net
- Zamawiający udostępni kopie map zasadniczych w skali 1:1000 w granicach opracowania planu, baza danych ewidencyjnych format dxf układ współrzędnych 2000 postać wektorowa, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Cisna, kserokopię rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu; uchwałę w sprawie aktualności studium i planów miejscowych;
- Zamawiający poniesie koszty obsługi sporządzenia dokumentów planistycznych (opłaty pocztowe, koszty ogłoszeń prasowych, itp);
- sposób opracowania projektu planu powinien umożliwiać udostępnianie dokumentu
planistycznego jak i metadanych zgodnie z wytycznymi i normami INSPIRE;
- Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia; w tym uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych materiałów koniecznych do właściwego wykonania zamówienia (nie dotyczy danych graficznych z ewidencji gruntów i budynków, o których mowa w ppkt 2), tj. pliki GML).
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący:
1) zdolności technicznej lub zawodowej.
1.1) Zdolność zawodowa.
O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy dysponują osobami:
- co najmniej jedną osobą spełniającą wymogi określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023r. poz. 977);
- co najmniej jedną osobą spełniającą wymogi określone w art. 74a ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.);
1.2) Zdolność techniczna (doświadczenie).
O zamówienie ubiegać się może Wykonawca, który wykaże zrealizowanie,
w okresie ostatnich trzech lat od terminu składania ofert:
- minimum ośmiu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (w tym opracowań dotyczących zmiany planów) zakończonych publikacją w dzienniku urzędowym województwa, ) w tym:
-co najmniej jeden zlokalizowany będzie w obszarze Natura 2000
-co najmniej dwa miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego o powierzchni nie mniejszej niż 10 ha przestrzennego wraz z podaniem numerów uchwały, dat ich uchwalenia i publikacji,
Do minimum trzech wykazanych usług Wykonawca załączy dowody określające, czy te usługi zostały wykonane należycie;
- minimum jednego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla całej jednostki administracyjnej gminy (w tym opracowań dotyczących zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego).
- Podstawy wykluczenia z postępowania
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
- w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
- w art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp tj.: w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
- w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507).
Sposób komunikacji, wymagania formalne dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów:
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- Ofertę oraz oświadczenia i pozostałe dokumenty składa się, pod rygorem nieważności, w formie papierowej lub w formie elektronicznej poprzez platformę e-PUAP opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym.
- Dokumenty te powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy.
- Ofertę wraz z załącznikami (oświadczenia, dowody realizacji usług o podobnym charakterze, itp.), które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem terminu, wskazanego do złożenia oferty. Za datę wpływu oferty przyjmuje się datę jej doręczenia do siedziby Zamawiającego – sekretariat Urzędu Gminy Cisna lub doręczenia na elektroniczną skrzynkę podawczą urzędu.
- Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami, udzielania informacji w sprawach merytorycznych:
imię i nazwisko: Beata Kaczmar
tel.:, e-mail: bkaczmar@gminacisna.pl
Opis sposobu przygotowania ofert:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Ofertę stanowi wypełniony Formularz ofertowy oraz wymagane załączniki.
6. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów :
- formularz ofertowy, złożony wg wzoru stanowiącego – załącznik nr 1;
-
pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów
rejestrowych; - pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
- Wykonawca składa oświadczenie o niepodleganiu wyłączeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg. wzoru załączonego do zapytania – załącznik nr 2;
-
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg. wzoru załączonego do zapytania – załącznik nr 3; -
wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy – wg. wzoru załączonego do zapytania załącznik nr 4.
Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji zamówienia do dnia 31 grudnia 2025 r. Za końcowy termin zakończenia realizacji umowy należy rozumieć zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego, co może nastąpić po dacie publikacji uchwały w sprawie uchwalenia Planu Ogólnego Gminy Cisna w dzienniku urzędowym przez Wojewodę Podkarpackiego, przy czym nie wcześniej niż po upływie terminu do ewentualnego wydania przez organ nadzoru (Wojewodę Podkarpackiego) rozstrzygnięcia nadzorczego w zakresie podjętej uchwały.
Warunki płatności:
Należność za wykonanie zadania płatna będzie w 5 transzach :
- pierwsza transza – w wysokości 20% wartości umowy - po zrealizowaniu I etapu prac-„Prace wstępne”, którego zakończenie stwierdza się po przekazaniu Zamawiającemu wyników analiz z uwarunkowań przestrzennych i określenia zapotrzebowania na nową zabudowę mieszkaniową w gminie wraz z raportem z rozpatrzenia uwag zgłoszonych po ogłoszeniu o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego i wniesieniu ewentualnych korekt/zmian;
- druga transza – w wysokości 20% wartości umowy - po zrealizowaniu II etapu prac- „Opracowanie projektu planu ogólnego”, którego zakończenie stwierdza się po przekazaniu Zamawiającemu projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem, opracowania ekofizjograficznego, prognozy oddziaływania na środowisko, w celu przesłania ww. dokumentów do uzgodnienia i opiniowania,
- trzecia transza – w wysokości 30% wartości umowy, po zrealizowaniu III etapu prac- „Opiniowanie, uzgadnianie i konsultacje”, którego zakończenie stwierdza się po przeprowadzeniu pełnej procedury planistycznej związanej z opiniowaniem i uzgadnianiem projektu z właściwymi organami, po przeprowadzeniu pełnych konsultacji społecznych i przedłożeniu Zamawiającemu raportu podsumowującego przebieg konsultacji, wraz z wykazem zgłoszonych uwag, propozycji ich rozpatrzenia wraz z uzasadnieniem:
- czwarta transza – w wysokości 15 % wartości umowy po zrealizowaniu IV etapu prac- „Uchwalenie planu ogólnego”, którego zakończenie stwierdza się po uchwaleniu planu ogólnego przez Radę Gminy Cisna i przekazaniu Zamawiającemu do 5 dni od podjęcia uchwały pełnej dokumentacji prac planistycznych;
-
piąta transza – wysokości 15% wartości umowy po zrealizowaniu V etapu prac–„Ocena zgodności planu z przepisami”, którego zakończenie stwierdza się po przekazaniu przez Zmawiającego Wojewodzie Podkarpackiemu uchwały w sprawie uchwalenia planu ogólnego wraz z załącznikiem oraz dokumentacją prac planistycznych w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi, przeprowadzeniu oceny przez Wojewodę Podkarpackiego, a w razie niezgodności – po przeprowadzeniu postępowania nadzorczego i opublikowaniu przez Wojewodę Podkarpackiego uchwały w sprawie uchwalenia planu ogólnego w dzienniku urzędowym.
Wynagrodzenie będzie wypłacone w terminie 14 dni od dnia przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku, po zakończeniu każdego etapu realizacji umowy, potwierdzonych protokołami odbioru.
Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Sposób obliczenia ceny:
- Cena ryczałtowa musi zawierać całkowity koszt przedmiotu zamówienia, obejmujący wszystkie koszty związane z realizacją wykonania zamówienia.
- Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po przecinku.
- Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
Kryteria oceny ofert:
1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga kryterium |
1 |
Cena (C) |
100% |
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
Kryterium Cena - waga kryterium: 100% (maksymalna liczba punktów - 100) punkty będą liczone według wzoru:
C(1,2,3…) = Cn/ Cb x 100
gdzie:
C(1,2,3…) - liczba przyznanych punktów badanej oferty
Cn - cena brutto najniższej oferty w PLN
Cb - cena brutto badanej oferty w PLN
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszym Zapytaniu warunki oraz uzyska największą liczbę punktów.
3. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że w postępowaniu zostały złożone dwie lub więcej ofert z taką samą ceną, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli takie oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Badanie i ocena ofert:
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców:
-złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym termin oświadczenia
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych
w postępowaniu, jeżeli Wykonawca ich nie złożył lub są one niekompletne lub zawierają błędy.
-wyjaśnień dotyczących treści złożonej przez Wykonawcę oferty lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień
w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
-
Zamawiający poprawia w ofercie: oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe,
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem cenowym, niepowodujące istotnych zmian
w treści oferty.
Miejsce oraz termin składania ofert:
- Ofertę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania wraz z pozostałymi załącznikami, oświadczeniami i dokumentami należy dostarczyć do dnia 05.11.2024 r. do godz. 900
w formie pisemnej (osobiście lub listownie, liczy się data doręczenia do Urzędu) na adres Zamawiającego:
Urząd Gminy Cisna, 38-607 Cisna 49, z dopiskiem na kopercie „Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Cisna - Nie otwierać do dnia 05.11.2024 r. do godz. 900” lub poprzez platformę e-PUAP
2. Formularz ofertowy powinien być podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
3. Cena oferty brutto winna uwzględniać całość ponoszonego przez Zamawiającego wydatku na sfinansowanie zamówienia.
- Złożenie oferty jest równoznaczne z posiadaniem wszystkich koniecznych uprawnień w zakresie wykonania ww. usługi oraz niezbędnego sprzętu.
Pozostałe postanowienia:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnia prowadzonego postępowania bez podania przyczyny w każdym czasie, w tym po złożeniu ofert, w szczególności jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty,
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia,
-
wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży
w interesie Zamawiającego.
- O wynikach postępowania Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej www.gminacisna.pl oraz wezwie telefonicznie wybranego wykonawcę do zawarcia umowy (wzór umowy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5).
Załączniki składające się na integralną cześć zapytania ofertowego:
- Formularz ofertowy – załącznik Nr 1 do zapytania.
-
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu – załącznik Nr 2 do zapytania. - Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – załącznik Nr 3 do zapytania.
- Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat – załącznik Nr 4 do zapytania.
- Projekt umowy – załącznik Nr 5 do zapytania.
...........................................................................
(podpis Zamawiającego)
Klauzula informacyjna
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Cisna, reprezentujący Gminę Cisna, 38-607 Cisna 49, tel. 13 468 63 38; e-mail sekretariat@gminacisna.pl.
- W sprawach przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych osobowych poprzez e-mail: inspektor@cbi24.pl lub na adres administratora
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z procedurą zapytania ofertowego na realizację zadania pn.: Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Cisna wraz ze sporządzeniem opracowania ekofizjograficznego dla obszaru całej gminy
-
W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
- organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
- inne podmioty, które na podstawie stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych z Gminą Cisna przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Wójt Gminy Cisna
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat. Po upływie tego okresu dane osobowe będą przechowywane do celów archiwizacyjnych przez okres określony przepisami prawa w tym zakresie.
- Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest konieczne do udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt 3.
- Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
- Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Pani/Pana dane nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane