ZAPYTANIE OFERTOWE Na zadanie pn. Kompleksowy nadzór inwestorski dla zadania pn. „Budowa ujęcia wody oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wetlina” z dnia 25.11.2024r. GGiB.272.13.2024

 

GGiB.272.13.2024                                                                           Cisna, dnia 25.11.2024r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Na zadanie pn. Kompleksowy nadzór inwestorski dla zadania pn. „Budowa ujęcia wody oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wetlina”

 

Zamawiający

Gmina Cisna, 38-607 Cisna 49

NIP 688–12-44-690 , REGON 370440011

Telefon 13 468 63 38 / Fax.  13 468 63 54

Adres strony internetowej: www.gminacisna.pl

E-mail: sekretariat@gminacisna.pl

godziny  pracy: od 7:30 do 15:30

 

Zamówienie zgodnie z art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024r. poz. 1320 t.j. z dnia 30 sierpnia 2024 r.,) nie podlega przepisom ustawy. Postępowanie jest przeprowadzone zgodnie z Zarządzeniem Wójta Gminy Cisna nr 251/2023 z dnia 27.03.2023r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż kwota 130 000 złotych.

 

Gmina Cisna zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zamówienia publicznego na zadanie pn: Kompleksowy nadzór inwestorski dla zadania pn. „Budowa ujęcia wody oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wetlina”.

  1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sieci wodociągowej oraz budowa stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Wetlina”, w tym:

  1. Budowa sieci wodociągowej o średnicy zewnętrznej 125-160 mm SDR11 RC L=4892 m z rur polietylenowych ( dn125, dn160) zgrzewanych doczołowo oraz kształtek wtryskowych z PEHD. Obejmująca:
  1. Hydranty nadziemne dn80 włączone do sieci po przez trójniki żeliwne sferoidalnePN16 o długości 50-80cm – 30 szt.
  2. Zasuwy z żeliwa sferoidalnego PN16 dn150 – 7 szt., dn125 – 10 szt.
  3. Studnie redukcyjne o średnicy 1200mm
  4. Infrastrukturę towarzyszącą

 

  1. Budowa stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

Obejmująca m.in.-

a) Budowa budynku stacji SUW w technologii tradycyjnej murowanej i  żelbetowej obejmującej ściany fundamentowe żelbetowe monolityczne, ściany nośne naziemne murowane z pustaków ceramicznych, strop żelbetowy, dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej, kominy murowane – wg PT i PAB,

b) Instalacje wewnętrzną i zewnętrzną ciepłej i zimnej wody, instalacje kanalizacyjną sanitarną wraz ze zbiornikiem bezodpływowym na ścieki z pomieszczania chlorowni – wg PT i PAB

c) Instalacje kanalizacyjną zewnętrzną obejmującą min. kanalizację z rur  litych połączonych studniami betonowymi – wg PT i PAB

 d) Instalację elektryczną wewnętrzną i zewnętrzna obejmującą min:  zestaw złączowo –pomiarowy wraz z głównym wyłącznikiem P.poż., wewnętrzne linie zasilające, agregat prądotwórczy z szafką załączania rezerwy SZR, Rozdzielnia RSUW, szafy lokalne, instalacje el. AKiP, ochronne od porażeń, ochronę przeciw przepięciową, połączenia wyrównawcze, instalację odgromową – wg PT i PAB

e) Technologię uzdatniania wody – opartą na koagulacji i filtracji , obejmującą obudowy studni czerpalnej wraz z filtrami doprowadzającymi wodę, Zbiorniki wyrównawcze, zbiornik koagulacji, osadnik lamelowy (sedymentacji)–, zbiornik na osad, zbiornik wody surowej, zbiornik na wodę uzdatnioną, filtry, zestaw hydroforowy, instalacje technologiczne, przepływomierze, lampy UV - wg PT i PAB

 

Dokumentacja projektowa dotycząca nadzorowanego zakresu robót będzie udostępniona drogą mailową, kontakt: mgaluszka@gminacisna.pl

 

  1.  Opis przedmiotu zamówienia:

 

Zakres usługi obejmuje nadzór inwestorski w rozumienie przepisów art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024.725 t.j. z dnia 2024.05.14) a ponadto:

  1. Udział w czynnościach przekazania Wykonawcy robót terenu budowy oraz stawianie się na każdorazowe uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem- niezwłocznie tj. w ciągu 24 godzin,
  2. Reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją techniczną, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej,
  3. Bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem terminowo- finansowym wykonawcy robót,
  4. Informowania zamawiającego co do wystąpienia zagrożenia w dotrzymaniu przez wykonawcę terminów częściowych oraz terminu końcowego realizacji przedmiotu umowy wynikających z harmonogramu robót,
  5. Egzekwowanie od Wykonawcy postanowień umowy,
  6. Prowadzenie i kontrolę prawidłowości rozliczeń wykonywanych robót oraz sprawdzanie i zatwierdzanie faktur wystawionych przez Wykonawcę robót,
  7. Podejmowaniu decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, dokumentacji technicznej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót
  8. Kontrolowania jakości wykonania robót i wbudowanych materiałów zgodnie z projektem technicznym oraz obowiązującymi przepisami i normami. Kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzenie dopuszczenia wbudowanych materiałów do obrotu w budownictwie,
  9. Sprawdzania i odbioru robót budowlach ulegających zakryciu (położenie rur wodociągowych itp.), uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych robót,
  10. Wydawania kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych,
  11. Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim na bieżąco, zgodnie z postępem prac, wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót,
  12. Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim na bieżąco, zgodnie z postępem prac, wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót,
  13.  Wstrzymania robót o ile ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie,
  14. Przygotowania zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego poprzez sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej,
  15. Sprawdzania dokumentów rozliczeniowych wykonawcy na wszystkich etapach rozliczenia (częściowych i końcowym), korygowanie kosztorysów i obmiarów,
  16. Sporządzenia pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji,
  17. Bieżącego informowania zamawiającego o postępie prac,
  18. Udział w naradach koordynacyjnych oraz spotkaniach z Wykonawcami robót,
  19. Nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż 4 raz w tygodniu oraz na każde żądanie zamawiającego a także, w wyjątkowych sytuacjach niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna dla toczących się robót budowlanych.
  20. Wykonawca będzie zobowiązany nadzorować także prace niewyszczególnione w umowie oraz przedmiarze robót, jeżeli są one niezbędne ze względu na należyte wykonanie inwestycji (bezpieczeństwo realizacji robót, zabezpieczenie przed awariami, właściwa jakość i kompletność robót),
  21. Żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót,
  22. Wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej i uzyskania zgody projektanta na te zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych,
  23. Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań,
  24. Kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego oraz przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP,
  25. Zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy. Współpraca z inspektorem nadzoru archeologicznego,
  26. Stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości wymaganej dokumentacji powykonawczej oraz przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego,

za) Do obowiązków Wykonawcy – Inspektora nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu gwarancyjnego należy udział w przeglądach gwarancyjnych robót.

 

UWAGA:

 

W przypadku gdzie występuje zróżnicowany zakres robót budowlanych konieczna może być obecność inspektorów nadzoru z różnych specjalności. W takim wypadku inwestor wyznacza jednego z nich jako głównego inspektora, którego zadaniem będzie koordynacja prac inspektorów pozostałych specjalności.

 

  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 31.12.2029 r.

 

  1.  KRYTERIA OCENY OFERT: CENA - 100%

Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:

 

C=(CN/COB)x 100

 

Gdzie

CN – najniższa zaoferowana cena spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu w danym kryterium.

COB- cena zaoferowana w ofercie badanej w danym kryterium.

 

Wykonawca powinien wkalkulować w cenę ofertową /brutto/ wszelkie koszty prac niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. W cenę brutto należy wkalkulować koszt dojazdu do i zjazdu z miejsca docelowego. Cena musi być wyliczona do dwóch miejsc po przecinku.

 

Opis sposobu obliczania ceny:

1. Cena ofertowa podana przez Wykonawcę w formularzu oferty, jest wyrażona w pieniądzu, łącznie z należną stawką podatku od towaru i usług (VAT).

2. Za wykonanie przedmiotu umowy ustala się wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie złożonej przez Wykonawcę oferty płatne na zasadach określonych w projekcie umowy.

3. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie koszty wykonania niniejszego zamówienia wynikające z niniejszego zapytania, postanowień projektu umowy, wizji lokalnej miejsca wykonywania prac projektowych oraz informacji i wyjaśnień uzyskanych od Zamawiającego.

4. W ramach ceny ofertowej Wykonawca musi zapewnić pokrycie wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu w projekcie umowy, w tym m. in.: koszty towarzyszące takie jak koszty związane z płacami, ubezpieczenia, koszty ogólne, zysk, koszty dojazdu, delegacje, zakup sprzętu, prowadzenie biura i inne czynniki stanowiące koszty prac. W cenie powinny być również uwzględnione wszystkie opłaty oraz podatki.

Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Cały zakres przedmiotu zamówienia oraz wszystkie utrudnienia wynikające z warunków jego realizacji Wykonawca winien uwzględnić w podanej w formularzu ofertowym cenie wykonania przedmiotu zamówienia.

5. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić.
6. Cena podana przez Wykonawcę w ofercie jest ceną ostateczną, wyrażoną w złotych i uwzględniającą wymagania techniczne, zgodne z zapytaniem przedmiotowego postępowania i obejmującą wszystkie koszty, jakie ponosi Zamawiający w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia.

7. Wszystkie wartości określone w formularzu ofertowym oraz ostateczna cena oferty muszą być liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

8. Zamawiający do ustalenia ceny oferty przejmuje cenę brutto uwzględniającą podatek od towarów i usług.

9. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku
podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

10. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, którzy nie mają obowiązku naliczania i odprowadzania podatku od towarów i usług, dla zapewnienia uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców uwzględniają w cenie oferty podatek, który ma obowiązek zapłacić Zamawiający.

11. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
12. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia określone zostały we wzorze umowy – zał. nr 4.

 

5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

1. Wiedza i doświadczenie

Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 7 lat:

- nadzorował budowę co najmniej 2 stacji uzdatniania wody, wykonanych na obszarze objętym formami ochrony przyrody zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r., o ochronie przyrody

oraz

- minimum 3 wodociągów, w tym minimum 1 o długości min. 4 kilometrów, wykonanych na obszarze objętym formami ochrony przyrody zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r., o ochronie przyrody

z podaniem daty i miejsca oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje) – zał. nr 3

 

2. Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy – zał. nr 2.

 

3. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy zał. nr 2.

 

4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy zał. nr 2.

 

 

 

  1. Miejsce oraz termin składania ofert.

Ofertę można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego (sekretariat) w terminie: do dnia 06.12.2024r. do godz. 900 lub przesłać na adres: Urząd Gminy Cisna, 38-607 Cisna 49 albo przesłać na adres: kwierzbicki@gminacisna.pl lub fax – 013 468 63 54

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania.

Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy,
zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.

Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do zapytania, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę
powinien być czytelny.

Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019r. poz. 1010 z późn. zm.),

Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być
udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

 

  1. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.

Bieg terminu związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

  1. ZASTRZEŻENIE PRAWA DO ANULOWANIA ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania niniejszego zapytania ofertowego na każdym etapie postępowania, bez konieczności podawania przyczyny.  

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i założeniem ofert.

 

  1. KONTAKT Z WYKONAWCĄ

Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

Krzysztof Wierzbicki, e-mail: kwierzbicki@gminacisna.pl tel. 134686338 w. 15

Mariusz Gałuszka, email:mgaluszka@gminacisna.pl tel. 134686338 w. 54

 

  1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

  1. jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
  2. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: Kompleksowy nadzór inwestorski dla zadania pn. „Budowa ujęcia wody oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wetlina” prowadzonym w formie zapytania ofertowego;
  3. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 
  4. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
  5. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  6. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  7. Wykonawca posiada:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
  1. Wykonawcy nie przysługuje:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.

Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

 

 

............................................................................................
(podpis Kierownika Zamawiającego lub osoby
upoważnionej)

 

 

 

W załączeniu:

1. Formularz ofertowy – zał. Nr 1

2. Oświadczenie –zał. Nr 2

3. Wykaz zrealizowanych usług –zał. Nr 3

4. Wzór umowy - zał. Nr 4

 

 

Załączniki